ayat kambing betine mintak susu lembu !

assalamualaikum ,
haa , sebelum aku memaki hamun , mencarot pakai ayat wan aku , aku bagi salam dulu . ta macam kambing . main terjah sajaa ! okee , now kite start .

kepade kambing betine plus muke macam babi ta jumpe lumpur , kau sedar lahh diri kau sikit bhai . ayat kau agak agak sikit ea . membe aku nangis bub die sayang kan PENYU kpale besar tue .  kau ta hamak dengan PENYU tue ryte ? so , yang kau menggedik kat PENYU tu pehal ? mengglabah lha kau nie . kau nie memang perempuan tak sedar diri tao ? dulu kau rampass membe aku . then kau buad macam tade pape . kepale abah kau laa weii . aku ingat lagi , mase kau mule mule masok PANCHOR dulu , macam orang bangang jea weyy ! sape yang bawak kau mule mule dulu ? kau dah lupe ea ? memang laa , nenek kambing macam kau nie memang cepat lupe ! haa nie , kau ingat boyfiee kau tue setie sangat ker ? kau ingat lah sikit betine , kau buad kawan kau macam nie , suatu hari nanti ALLAH akan balass balik lah perbuatan kau tue . we wait and see yaww . aku tak sabar sabar na tengok kau CLASH and menangis macam kambing dah abish susu ! aku dah bace then aku nak baruah . kau na buat ape ? nak sidekick lajulaju ? mak aii , takot ea den . kono sepak ngan kambing nie maun den lak kono makan rumput jap g nie . adesss , betine betine . kau na sidekick aku ? kau pikir aku takut ker bhai ? setakat betino mcam kau , apolah sangat . kau , masalah dengan geng aku unn ta settle agi , dah mengglabah carik fasal dengan geng lain lak . wahh melampau . kau pikir kau sape betine oii ? SUMPAH aku menyesal kenal kau ! HAHA , ayat tue yg kau selalu cakap kat ipah ken ? now , aku rase memang aku betul betul menyesal kenal kau . kenape lahh kau menyemak kat panchor tue ? kenape kau tak stay kat puteri jea dulu ? sebab ape ? sebab kat puteri kau kene pulau kan ea ? alahai , kesian aku tengok kau nie kambing ! kat panchor kau pk kau ade kawan lahh ? sape kawan kau bhaii ? adess betine nie . aku malass lhaa naa mencerabih fasal kau ! malass aku nak mencarot hanye di sebab kan kau kambing