tusyen ?

adesss , sudah lame tidak meng-update blog . kerana malass yang teramat sangat . act , ade due blog . selalu update yang lagi satu . yang nie dah buley diabaikan dah . hha . lagi satu , aku enn calon PMR . PMR bhai ,, PENILAIAN MENEGAH RENDAH ! kalau kau ta paham agi , tatao aku na cakap ape . ngee :D . 

macam title en3 nie larr , aku naa tusyen . sebub ape ? sebub aku naa dapat straight A's laa ngekk . adesss . ta paham paham jugak tue ! aku na tusyen tapi enn aku tatap naa tusyen kat ner . giler buntu laa . nabila tusyen kat senawang . engat na masok situ . tapi entah kenape hati aku mcm taknak lak tusyen kat situ . then tanye bieyna . dye tusyen kat ampangan . ermmmm . memang niat naa pergi . tapi tusyen tuu kejap ade kejap tade , bezampah lak aku . next aku tnye jue pulak . dye kate kat seremban nun . mak oii . jauh nyee ? tapi sabtuu ahad jehh . kire okee lah tuu . taun nie skolah aku dah kejam . balik petang petang . letih tao ! tah idea sape laa suruh balik lambat lambat nie . kalau ikut enn hati malass aku nak pergi skolah . tak pun seminggu tige kali jehh pergi skolah . naseb lahh aku nie calon PMR , ngahngah:D , sabar jealaa .